dilluns, 20 de juny del 2011

Situació de caos


Ja fa una setmana que el nou (però gat vell) govern va prendre possessió. Es tracta teòricament de set dies molt valuosos per arrancar la maquinària i posar-la al dia després de l’hibernació del període ”en funcions” que estava sotmès l’Ajuntament des de la celebració de les eleccions fins el Ple d’investidura. Però lluny de posar-se a tota màquina segueix al ralentí i sense cap mena d’intenció d’accelerar-se. L’incertesa sobre l’estructura i organització interna del consistori envaeix gairebé la totalitat dels departaments de l’Ajuntament. No existeix una idea clara de l’organigrama municipal i amb prou feines es coneix les competències dels 13 regidors que integraran el govern municipal.

Més bé o més malament el desaparegut Govern d’Unitat va aterrar al consistori, el dilluns 18 de juny de 2007, amb un organigrama establert i designades unes sèries de competències a regidors electes i treballadors municipals.... I això que érem nous! En aquesta ocasió, l’experiència sembla que no ha estat cap punt a favor del Sr. Sanllehí i el seu equip. Els únics canvis que ha introduït el nou batlle ha estat aplicar aquelles revenges de les quals volia defugir, desterrant un treballador i retirant els càrrecs a un altre.

Suposo que ara mateix l’Alcalde té masses coses al cap com per estar rumiant què fer amb l’Ajuntament de Castelló d’Empúries. La seva feina a Girona, la presidència del Consell Comarcal, el judici per la seva presumpta prevaricació... Considero que si l’Alcalde no posa una mica més d’interès i atenció en les seves tasques, no ens en sortirem pas.

34 comentaris:

  1. Ara has posat el dit a la nafra Salvi, l'unic interes que tenia el sensellei per ser alcalde era tenir un sou mes durant 4 anys i asegurar el lloc al consell comarcal, s'ha de ser molt ingenuu per haver votat a un senyor que ja va dir en el seu moment que no pensava deixar la feina per ser alcalde. si ara no dedica temps a l'ajuntament sencillament tenim el que hem votat, un alcalde ausent. Ara ens queden 4 anys per disfrutar d'aquest magnific alcalde.

    ResponElimina
  2. A proposit de les rancunies, és curiós sentir al Sr. Sanllehí parlant en la multitudinaria reunió del primer dia, que no hi hauria venjances i coses extranyes... i en aquell moment ja en portava dos caps tallats. Impresentable!

    ResponElimina
  3. Que nadie tenga ninguna duda de que Sanllehi será primero, presidente del Consell comarcal. Segundo jefe de personal de la clínica y tercero alcalde de su pueblo. Creo que las vamos a pasar putas. En estos momentos Castelló, como cualquier otro municipio necesita un alcalde a la altura de las circusntancias, y creo que Castelló con sus 12.000 habitantes debe de tener un edil serio y con la capacidad de trabajo que se requiere.

    Sanllehi dimisión!!

    ResponElimina
  4. Diuen per la casa gran que l'exgerent ha anat a declarar com imputat aquests dies, ja queda menys per veure al sensellei al banc dels acusats.

    ResponElimina
  5. A tot aixo del judici, diuen q en sanllehi li te moltes ganes a lexsecretari de l'ajuntament, aquell q va curarse en salut i va fer un informe negatiu x les contractacions de les q s'acusa a en sanllehi.

    ResponElimina
  6. Quines opcions reals te el senyor Sanllei de ser declarat culpable?

    ResponElimina
  7. Crec, Salvi, queés massa aviat perque surtis diguen aquestas criticas. Sem pre s´han donat un temps a tots el governs per posarse al dia ( cent dies normalment). Tu ho vas tenir molt fàcil perque lórganigrama que et va fer el Sr. Pere Iglesias va se molt simple, ell ho va acaparar tot, urbanisme,promoció económica, turisme, Castelló 2.000, Ce-net i per el reste va deixar festes i cultura. Aquest govern tindra feina perque no poden ni comprar les bombetes de la font perque no troben magatzems que els fiin. Per aixó hauries de callar perque aluna responsabilitat tens en tot aixó. ¿o es que no eras tu l´alcalde els darrers 4 anys ? Xavier Sanllehí está fent l´impossible per no carregar els sous, el seu primer, a las arcas de Castelló. ¿ Quant cobravas tú i els teus regidors ? Quina mala memoria.

    ResponElimina
  8. Que es facin públics els sous dels nous regidors del govern, els tinents d'alcalde i l'alcalde. També dels càrrecs de confiança. El poble ho voldrà saber ! Transparència ja !

    ResponElimina
  9. Quina bona noticia que el sr gallego torni a escriure en aquest blog, la llastima es que ja no s'identifiqui. pero tant se val, les seves faltes d'ortografia son inconfundibles. Sr gallego si tant li preocupen les finances municipals perque han posat a una llibretera a hisenda? no tenien a cap economista o empresari a ma? o es que els que hi ha no son del gust del sanllehi perque fan ombra? tot el poble sap que la gent mes preparada que hi ha a ciu o estan arraconats o directament han fotut el camp farts del sanllehi i la seva forma de fer, si ara tenen problemes haver posat a gent preparada a la llista en comptes dels 4 enxufats, llibreteres,llevadores,cambreres,sabaters, gent amb estudis ni un, quina casualitat..

    ResponElimina
  10. El mes curiós del dia de la presentació va ser que es va atrevir a parlar de les coses que havien passat a l'OMAC. Quin poca-vergonya. Al senyor Sanllehi se li oblida que en els dotze anys d'alcaldia no sempre s'ha respecte el criteri d'igualtat d'oportunitats. S'han fet molt fitxatges a dit. Quan van muntar l'OMAC el juny 2005 es van triar les persones a dit seguint el perfil nena-maca-pija, previament a qui no se la volia a l'OMAC se la va depurar, i que no se'l podia depurar perque havia demostrat valua i talent no se li va apujar el sou . Als escollits per la glòria se'ls hi va apujar el sou 360 Euros per la cara. Quan va arribar el Govern d'Unitat es van retirar aquests centims i els escollits per la gloria van demanar canvi de departament. Aixó ja ho van vendre segons qui que s'havia carregat l'OMAC. N'hi havia una que perdia fins i tot el cabell per l'Ajuntament al saber que el seu Xavi ja no era Alcalde.

    Amb tot els disbarats que es van fer amb Recursos humans i per més que hagi aprés a Girona, aquest senyor no hauria de ser cap de Recursos Humans. Sort que és el Salvador. Arreglará els disbarats de Recursos Humans que feia i permetia al ex-gerent, i també tapara el forat economic que va deixar?

    ResponElimina
  11. Sort que en Salvi s'ha passat quatre anys de la seva vida diguent a tort i dret que l'anterior govern (12 anys de Sanllehisme) va deixar un forat econòmic insostenible per a les arques municipals, perquè sino encara pagaria els plats trencats... La demagògia barata no és elegant, com tampoc la hipocresia d'aquests defensors d'en Sanllehí.

    ResponElimina
  12. Pronostico el principio del fin...

    Diuen per la casa gran que en Sanllehí només anirà a l'Ajuntament a partir de les 12 h. Això vol dir tres hores només de dedicació diària. Creieu que arreglarem res passant més hores al lavabo que a l'alcaldia?

    L'hem cagat, Sanllehí, l'hem cagat!

    ResponElimina
  13. Que quines opcions te el Sr. Sanllehi de ser culpable? Cap! Crec tant poc en el sistema judicial d'aquest país que se'n sortirà la mar de bé. Jo ja me l'imagino convocant a la prensa i repetint una i altre vegada: veieu, tot era una conxorxa dels anteriors per aniquilar-me, són mala gent... (i de fons es sentirà un riure maquiavélic, com als dibuixos animats)

    ResponElimina
  14. Quan algú li diu a més de dues-centes persones "tranquils que no passarà res", cal desconfiar profundament d'aquest missatge.
    Tot està encara per arribar a l'ajustafems de Castelló.

    ResponElimina
  15. Salvi, crec que hauries de moderar la teva reacció, que es totalment lógica i humana causada per la frustació e impotencia que provoquen perdre l'alcadia després d'un únic mandat. El teu paper es fundamental ja que has de fiscalittzar l'acció del govern. Pero si ja comences atacant al cap de 4 dies sense arguments contundents, perdrar una molt bona oportunitat per convertir-te en una alternativa creible.

    ResponElimina
  16. les bombetes de la font? quina font? la de la vergonya (caríssima) que un regidor ja està cobrant-se un sou i fent arreglar? i una rotonda que costarà mils d'euros ? per aquí comencem a arreglar el poble? apa nois! que només queden 4 anys de despeses!

    ResponElimina
  17. Aqui cap regidor se esta cobrant res, la font es una obra molt necesaria per Castello, com tantes altres que encara estan pendents per fer.
    Es ha comensat per aquesta perque ja feia pena i era molt urgent.
    Desgraciadament els del "ANTIC Govern d'Unitat" ho heu deixat tot per fer.
    A mi em faria vergonya tansols escriure el que escribiu despres del desastre que heu deixat al poble, seria bo una mica de "humilitat" i que dexesiu treballar els primers 100 dies, despres perlem!

    ResponElimina
  18. i només fala veure a aquella senyora que crec que li diuen l'espanta-mosques, la que es va vendre la catapulta i que fent-lo barallar amb els del mercat medieval li va fer el llit al seu regidor, que si no m'equivoco és del teu partit. Aquesta vegada no ha sortit ni a l'oposició. qué ens té preparat pel medieval d'aquest any? no s'en sent ni a parlar d'aquesta festa aviam si també se l'ha carregada?

    ResponElimina
  19. Hiha aqi 1 comentari q diu q en Salvi critica al cap d 4 dies sense arguments contundents... Aqest senyor/a sha llegit l'article?!

    ResponElimina
  20. No he estudiat ESADE, ni tinc cap master en gestió municipal, pero...
    srs, si cap ajuntament fins a la data ha aprimat el capitol I (personal), no hi ha manera posible de sortir.nos.
    Sr Guell, com es que va fer funcionaris, o indefinits no ho ser exactament a mes delinieants, gent de protocol, publicitat, etc...i ara reclama. Ni uns ni altres s'atreveixen
    Jo a casa, abans font.bella, ara..de l'aixeta. salut

    ResponElimina
  21. Potser els partits us doneu 100 dies de gracia entre vosaltres, pero els ciutadans no tenim que donar-vos ni 100 dies ni 100 minuts.
    Volieu manar i ja ho feu, i de moment no heu fet res, ni tan sols deixar clar qui fara que a l'ajuntament. I no comenceu a plorar que no hi ha diners, que el forat que vosaltres mateixos veu deixar fa 4 anys d'alguna manera s'havia de pagar. Ara començareu a notar els problemes de no haver posat a les llistes gent preparada en comptes del 4 incondicionals al sanllehi. I si no hi ha diners per bombetes para amb la regidora d'hisenda, la llastima es que com de numeros no en sap poc et podra ajudar.

    ResponElimina
  22. Benvolguts castellonins i sobretot benvolguts empuriabravencs,

    Com que es heu portat molt bé us vull donar a conèixer el meu horari a l'Alcaldia. Des d'ara em podreu trobar de dilluns a divendres, de 12 h a 15 h, excepte els dimecres que ja directament no vindré. Seran tres hores de dedicació íntegre als meus 1.083 conciutadans que m'heu votat i que no vaig poder esmentar-vos un a un en el meu doscurs d'investidura per por d'oblidar-me d'algú.
    En tot cas, aquells que vulguin trobar-me, poden fer-ho trucant a qualsevol de les TRES secretàries que tinc aquesta legislatura, no fos a ser que algú de vosaltres quedés desatès.
    Per temes de treball us avanço que no us podré atendre, em sap greu a qui us ho havia promès, però no recordava que havia deixat la partida de personal vora el 50% del pressupost total de l'ajuntament. I a més, heu de pensar que ara hauré d'apujar la nòmina al nou cap de la macroàrea d'economia, la cap de gestió i sobretot a la tant fidel nova secretària de la Corporació.
    Els de les colònies no patiu, el triu LaLaLa ja està treballant en la tant desitjada EMD (l'Estació Depuradora) que s'acullirà dins el Cafè-Internet.
    Pel que fa a les entitats, no patiu. Us tornarem a subvencionar com cal, ara que soc el Consell Comarcal, ja trobarem el finançament.
    I per últim, recordar a tota la població que la font de la vergonya ja raja, la rotoda de Maragall s'està refent i la barca d'Alberes ja s'ha retirat; aquests era l'eix del mal que havíem d'intervenir tant bon punt vam entrar. Estem estudiant aixecar una altra font de la vergo a cada giratori, necessitem voluntaris per la col•locació de les rajoletes, poseu-vos en contacte amb l'alcaldia.
    Seguiré ingormant a la població amb noves cartes com aquestes adreçades als meus estimats veïns.

    X. Sensellei
    Alcaldeitor

    ResponElimina
  23. QUINA VERGONYA : el sr Benach que el seu únic mèrit acadèmic és haver fet de jardiner durant diversos anys a la D. G. de Transports,( i sobretot esser el pilota d´un altre savi : el Sr. Carod Rovira, també del “Clan de l’avellana” ), va arribar increïblement , al càrrec de President del Parlament Català! ...on va actuar consegüentment ................( recordeu l’episodi del seu Audi especial de 500000 euros?)..... .. Finalment es jubila als 51 anys amb una pensió de10.000 euros / mes durant 4 anys . i després de 7.000 euros / mes fins que es mori.
    Un altre jardiner com ell, també de DG de Transports , després de “currar” 50 anys , es jubilarà als 67 anys , uns 680 / mes ,
    donar màxima difusió!!

    Benach gaudirà d'una pensió de 78.000 euros
    Tindrà també un sou de 104.000 els propers quatre anys


    Ernest Benach, que té 51 anys i ha exercit el càrrec de president del Parlament des del 5 de desembre de 2003, cobrarà 104.008,95 euros bruts l'any durant els propers quatre anys, així com una pensió vitalícia de 78.006,71 euros quan compleixi els 65 anys, segons informa el Diari de Girona.

    D'acord amb la normativa vigent, Benach té dret a percerbre, com la resta d'expresidents, "per un període equivalent a la meitat del temps que ha estat al càrrec, i com a mínim durant una legislatura", una assignació mensual equivalent al 80% de la retribució mensual que correspon al president parlamentari. Després de la rebaixa del 15% aplicada aquest any, el sou anual brut per al president del Parlament és de 130.011,189 euros bruts tot i no tenir cap formació universitària.

    Mentrestant els nostres investigadors en camps de medicina i bioquímica han de sortir a l’estranger per deixar de ser mileuristes al nostre país.

    ResponElimina
  24. L'ajuntament ha tancat el mercat de les puçes, podrien haver-lo ordenat i controlat, el mercat en si no es dolent, el que es dolent es el descontrol que hi havia. Dubto que en moments de crisi tancar el mercat sigui la millor opcio, un motiu menys per que vingui turisme al nostre poble. Un bon exemple de una gestio que ja es veu que sera simplista i populista amb poca obra de govern i molta politica d'aparador.
    Enhorabona sensellei començem be

    ResponElimina
  25. Benvolguts castellonins i sobretot benvolguts empuriabravencs,

    Davant els fets ocorreguts ahir a l'Ajuntament, m'adreço a tots vosaltres per aclarir tot el que ba ocòrrer. Després d'haver pres la valenta decisió de fer tancar el mercat de les puces, un grup d'indignats marxants van venir a les portes de l'ajuntament a saludar-me, donar-me records i enrecordar-se d'uns quants parents meus. Prop d'unes 60-70 persones volien parlar amb mi i amb flamant regidor de mercats, mostra del nostre alt nivell de popularitat al qual he arribat a l'alcaldia. Tots m'aclamaven, em demanaven i em buscaven. Malauradament jo encara no era a la casa gran, perquè us recordo que tinc tres feines i m'és molt difícil estar a tot arreu. D'això CiUTV ja en va donar les pertinents explicacions a tots els seus espectadors...
    Sembla extrany que aquesta gent no vulgui fer vacances ara, de cares a l'estiu. De veritar que no ho entenc. Els estic donant festa tots els diumenges i no ho volen aprofitar per anar a la platja. Si aquesta gent tingués tres feines com jo, ja s'agafarien festa, ja! Crec que no tenen gaire idea de què és treballae i guanyar-se les garrofes dins d'unscdespatxos tancats i amb aire condicionat.

    A tot això no us creieu tot el que diuen, perquè al cap i a la fi només anaven quatre gats al mercat aquest. De fet, si no l'hagués manat tancar, s'hagués hagut de xapar igualment.

    Cordialment,
    X. Sensellei
    Alcaldeitor

    ResponElimina
  26. Crec que es molt acertat tancar el mercat. Era una imatge pessima per Castelló. Feina pena. Molts objectes eren robats. Encara m'enrecodo que l'antic govern per volia portar a Empuriabrava !!!

    ResponElimina
  27. Respecte aquest mercat s'ha prés una decisió d'anular-lo. Hi han altres solucions, dialogades i pactades amb totes les parts: concessionari, veins de Castellonou, Policia, Propietaris de locals al Poligon, marxants que s'hi guanyen la vida i més em el moments que estem. Ahir per TV ROSES parlava una senyora que estava a l'atur, gent que tenia un sobresou els diumenges. i d'un dia per l'altra desapareix el mercat. Sabeu com acabara aquest mercat.... mireu la llista de CIU. Qui portava a la llista... Sigueu malpensats

    ResponElimina
  28. Com podeu insinuar que el sensellei esta prevaricant amb el mercat? ben pensat no seria la primera vegada que prevarica...

    El que em sembla malament es que ho hagin fet de forma unilateral sense parlar-ho amb ningú, ja comencem amb els tics autoritaris del sensellei, a veure si surt ja el judici i l'inhabiliten d'una vegada..

    ResponElimina
  29. Sort que no ens van portar el mercat a Empuriabrava !!!!

    ResponElimina
  30. Diuen al bar (i no pas al JR) que en Sensellei s'ha abaixat només un 10% la nòmina? Però quina poca vergonya és aquesta! És a dir, no apareix per l'AJuntament ni de conya i pràcticament es manté el mateix sou? Això només ho podia fer un personatge com ell mateix. Tant de bo la justícia faci la seva feina, perquè sino... anem arreglats amb aquest paio.

    ResponElimina
  31. si si s'abaixa només un 10% el sou i ve a partir de les 12.00 hores. Quina vergonya. Salt, Figueres i Castelló. Si pensa dedicar un 90% a l'Ajuntament i ve a les 12.00 hores no hauria de tenir un sou superior als 20000 Euros. En aquest Ajuntament seguim en la linia de tirar centims. L'any 99 en Roda se li va donar una dedicació exclusiva per dedocar-se al POUM, També van estar 8 anys de dedicació exclusiva per res.

    ResponElimina
  32. El Mercat no es va dur a Empuriabrava pel perill que suposava les bosses de plastics pels avions de l'aerodrom al enlairar-se. Ahir un marxant em va dir que es pagava 15 euros per parada . Heu fet números 15 euros per parada per 350 parades per 52 diumenges = 273.000 Euros a l'any .
    En tota una legislatura 1.092.000 Euros . Aqui s'ha de descomptar el tant per cent de la concessionaria que ignoro.
    Tenint en compte el forat economic de la casa ens podem permetre el luxe de deixar de recaptar aquesta quantitat de centims amb tanta facilitat? Es veritat s'hi troben coses robades , ho sap tothom, pero no tothom es igual i molts s'hi guanyen la vida honradament. Soc concient que els veins de Castellonou i el Poligon estan disconformes pero l'Ajuntament podria dedicar el 70% dels ingresos durant 10 anys ( per exemple) derivats d'aquest mercat en millores en aquest dos sectors i segurament la gent canviaria la percepció del Mercat. Algun dia veurem l'acera del minigolf acabada sr. Alcalde. Per cap Ajuntament pot aconseguir que aquest senyors acabin l'acera. Qui és el resposnsable d'Urbanisme que permet que aquests senyors facin el qual els hi doni la gana. No tothom rep el mateix tracte en aquest poble.

    ResponElimina
  33. EL RESPONSABLE DE URBANISME ES EL SR GALLEGO QUE INTERVE EN AQUEST BLOG HABITUALMENT

    ResponElimina
  34. Començar a ralentir, millor a ralentir que no com vosaltres que vàreu ha estar tota la legislatura sense aportar res al poble. Es vergonyós, no sé ni com s'atreveix a criticar al nou alcalde quan vosaltres durant els anys que ha durat la legislatura no heu sapigut fer res pel poble, ni tant sols conexeu quines són les funcions i objectius d' un ajuntament. O poder és controlar el personal, amb l'actitut paranoica del la Sra. del Fresno? que en comptes de fer coses pel poble és va dedicar a perseguir al personal com si fós una fàbrica i no pàs un ajuntament; fent que la majoria dels treballadors estiguessin desmotivats, sense implicació en el treball,... I que consti que no sóc de cap partit polític. Ah! Tampoc entenc com s' atreveix a críticar i dir que el govern actual està mogut per rencunies, que és el reflexe de l'actitut de vosaltres durant la legislatura? Ni tant sols coneixieu quines eren les funcions dels treballadors i us vàreu dedicar a fer mobbing (destituir del seus càrrecs, baixar el sou,...) a tots els treballadors que d' alguna manera coneixien algún membre del govern anteriori a treure càrrecs de persones que portaven més de 10 anys per possar d' altres que feia 2 dies que estaban a l' ajuntament i sense la formació pertinent. Només desitgem i esperem no tenir un altre govern com el vostre que ha sigut incapaç de portar la gestió d' un ajuntament.

    ResponElimina