divendres, 10 de juny del 2011

M'acomiado de l'alcaldia però no de tots vosaltres

Ha arribat l’hora de deixar l’alcaldia del meu poble i em venen sentiments contradictoris que no puc deixar d’explicar.

Han estat 4 anys durs treballant intensament amb un equip de govern amb el qual hem posat totes les ganes del món, amb resultats molt positius ja visibles en el present i que es veuran encara més en el futur. També hem fet coses malament, només faltaria. Crec, a més, que no s’ha valorat des de l’exterior tota la feina feta, esperem que el temps ajudi a posar-ho tot i a tothom en el seu lloc.

Han estat 4 anys de contactes, reunions, i coneixences que m’han enriquit molt com a persona i que mai podré oblidar.

Dono les gràcies a les 385 persones que el passat 22 de maig varen confiar en la meva persona com a alcaldable i a elles ens devem l’Anna i jo durant els propers 4 anys. Esperem no defraudar a ningú.

També m’agradaria agrair a totes les persones que treballen a l’Ajuntament el seu esforç durant aquest darrers 4 anys, sobretot els que han mirat d’aplanar-nos el camí, que no són poques.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES a aquells que he tingut més a prop i els quals m’han facilitat la feixuga feina diària al consistori castelloní.

Me’n vaig amb la consciència molt tranquil•la, content d’haver actuat sempre amb rigor, honestedat i humilitat.

A reveure



2 comentaris:

  1. No t'allunyis massa Salvi, tot pot ser que d'aqui 4 anys en vista del que ens espera et vinguin a buscar perque tornis a l'alcaldia.

    ResponElimina
  2. Mai una feina ben feta sera justament recompensada !!!
    Anims i endavant.

    ResponElimina