dissabte, 14 de maig del 2011

20.000 visites i una legislatura molt profitosa


Fa gairebé dos anys vaig iniciar-me en aquest món que li diuen “blogesfera”.  Des d’aleshores hem compartit tota mena d’inquietuds i opinions en forma d’una cinquantena d’entrades en aquest bloc personal. Estic satisfet! He tingut la ocasió de fer-vos arribar els meus pensaments i fer-vos partíceps amb la publicació de centenars de comentaris que lliurement heu expressat i que han ajudat -en la majoria dels casos- a intercanviar punts de vista.

Mai m’hagués imaginat que el meu bloc esdevindria un punt de referència en les consultes diàries d’internet de molts de vosaltres. Les dades acumulades des d’aquell primer dia (1 d’octubre de 2009) són sorprenents: 20.000 visites, 20.000 gràcies!

El món virtual ha estat present durant els darrers dos anys d’aquesta legislatura, de la qual em sento encara més orgullós. Amb la resta de companys del govern municipal hem impulsat un seguit d’actuacions importantíssimes en el nostre poble que sense cap mena de dubte han contribuït i contribuiran durant els propers anys a millorar la qualitat de vida de tots els castellonins i castellonines.

Espero seguir ocupant els propers anys un lloc en el vostre dia a dia.

Moltes gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada